Aktuality2018-11-27T23:52:38+00:00

Pozvánka na akci Fenomén značky – Storytelling a vaše značka

Dovoluji si Vás pozvat na další z akcí Fenomén značky, která se koná 5.10. v Praze. Je určena převážně pro podnikatele, manažery, HR, marketingové pracovníky, lídry. A co se naučíte? Jak poznat a budovat svoji osobní značku? Váš příběh jako základ osobního marketingu Struktura, dynamika, provedení a zapamatovatelnost Jak prezentovat svoje schopnosti a odbornou způsobilost a působíte při takové sebeprezentaci sebejistě a přesvědčivě? Jak rozvinout kreativitu pro tvoření příběhů Jak zvládat a reagovat na námitky vašeho potenciálního obchodního partnera či na nečekané otázky, na něž neznáte odpověď Tato akce se koná 5.10. a více informací najdete buď na FB události [...]

Fenomén značky – PKM pro podnikatele

Připravili jsme další akci, tentokrát s tématy – Právní, Komunikační a Marketingové minimum pro podnikatele. Od tří prezentujících, odborníků ve svém oboru, se dozvíte aktuální a praktické rady a tipy, které můžete využít pro svoje podnikání. Tato akce se koná 11.10. a více informací najdete buď na FB události - https://www.facebook.com/events/639407302894989/ nebo na webu Fenomén značky - http://www.fenomen-znacky.cz/fenomen-znacky-pkm-pro-podnikatele/

Rozhovor s předsedou Úřadu průmyslového vlastnictví

26. května 2016 naše kancelář ve spolupráci s Alena Ratajová a za podpory Úřadu průmyslového vlastnictví uspořádala seminář Inovace, patenty a dotace v roce 2016. Akce byla velmi kladně hodnocena jak laiky, tak i odborníky. Proto Alena Ratajová udělala rozhovor s panem Ing. Mgr. Josefem Kratochvílem, předsedou Úřadu průmyslového vlastnictví. Celý rozhovor najdete ZDE

FENOMÉN ZNAČKY – Inovace aneb jak zefektivnit a ošetřit své podnikání

Chtělo by to změnu? Nějakou inovaci a nový vítr, nové možnosti, zároveň se stabilními kořeny práva do vašeho podnikání? Přemýšlíte o dotacích? Jste si jisti, jak se ve vodách internetu a sociálních sítích pohybovat tak, aby to bylo právně v pořádku? Mohu použít tento obrázek, či úryvek textu? Druhou stranou mince je právě vaše duševní vlastnictví a jeho ochrana (co se stane, když konkurence použije podobné logo nebo nápad), máte přehled o tom, co je potřeba, aby se to nestalo? Díváte se na svůj web a víte, že by něco chtěl, nějakou změnu? Jste si jistí, že barvy, které máte [...]

Jsme hrdý SILVER PARTNER akce TÝDEN INOVACÍ

Týden inovací, největší událost roku zaměřená na inovace, moderní technologie, umělou inteligenci a koncept chytrých měst, se uskuteční ve dnech 23. – 29. května 2016 s cílem seznámit firmy, města a také širší veřejnosti s nejnovějšími světovými trendy na poli inovací a moderních technologií, propagovat české inovace a představit možnosti jejich využití v běžném životě.   Během celého Týdne inovací se uskuteční více než 30 událostí po celé České republice a vrcholem Týdne inovací se stane dvoudenní událost “Inovace na vlnách” v pražské Cargo Gallery, jejíž součástí bude jak odborná konference na téma inovace, moderní technologie a koncept chytrých měst, [...]

Barvy v podnikání

Barva je důležitou součástí každé značky. O tom jak její volba ovlivňuje to, jak značka působí na vaše klienty, ví hodně Jana Popelková. S jejím souhlasem přetiskuji tento článek. Nebe je modré, tráva zelená, oheň červený… vše má nějakou barvu. Co je to vlastně barva a jak na nás působí?K odpovědi si musíme barvy rozdělit na čistě technický jev spojený s fyzikou a na vnímání barev skrze lidské oko. Fyzici mi prominou značně zjednodušené vysvětlení, jak vznikají barvy. To proč je nebe modré a tráva zelená, je způsobeno dopadem, odrazem a štěpením bílého světla na určitou vlnovou délku a tu lidské oko vnímá jako [...]